Špagetka odpovedá na najčastejšie otázky:

Neprišla mi faktúra. Kedy príde? Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Akonáhle objednávku odošleš, príde ti email “Tvoja objednávka číslo #XXXX bola prijatá!” Následne, do pár minút ti príde email “Faktúra letí, BAF!” kde nájdeš potrebné inštrukcie k platbe, vrátane správneho variabilného symbolu faktúry (nie je to číslo objednávky).

Kde si vyberiem pobočku Zásielkovne?

Výdajné miesto vyberieš po dokončení objednávky, v poslednom kroku po platbe. Ak si tam svoje výdajné miesto nezvolíš, príde ti automatický email, kde si ho môžeš vybrať.

Kedy môžem očakávať balíček?

Za normálnych okolností balíček odchádza od 24 do 48 hodín po potvrdení objednávky. Následný čas doručenia závisí od dopravcu. Ak však máš v objednávke niečo s dlhšou dodacou lehotou (pri produkte to vždy píše), bude ťa kontaktovať naša zákaznícka podpora, ktorá s tebou dátum dodania osobne dorieši.

Kde nájdem výrobky pre šteniatka? Môžem miešať granule s konzervami?

Áno, granule s konzervami sa môžu miešať. Ideálne je ale držať sa jednotného pomeru.

Aká je spotreba po otvorení produktu?

Granuly – 1 mesiac, skladovať uzatvorené.
Konzervy – skladovať v chladničke, max. 2 dni.
Stejky – 1 mesiac, skladovať uzatvorené.
Sušienky – 1 mesiac, skladovať uzatvorené.
RAW pamlsky – 1 mesiac, skladovať uzatvorené.
Vývary – skladovať v chladničke, max. 2 dni.
Imunitný systém – minimálne do dátumu minimálnej trvanlivosti
Pohyb & Kĺby + Senior – minimálne do dátumu minimálnej trvanlivosti

Môj pes má diétu. Čo mu odporúčate?

Každá diéta je špecifická, preto odporúčame napísať alebo zavolať nám ohľadom jeho obmedzení a my ochotne poradíme.

Prečo si nemôžem vybrať Zásielkovňu, iba kuriéra?

Balíček s tvojou objednávkou má nad 10 kg a také Zásielkovňa neberie. Musí ísť kuriérom.